خرید پازل کارتونی

دنیای پازل‌های پیرامون و سرگرمی با آن‌ها برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز است. دنیای انیمیشن‌ها هم در سوی دیگری از علاقمندی‌های کودکان قرار دارد. انیمیشن‌ها یا کارتون‌ها شبیه یک آرمان‌شهر برای کودکان هستند. در این دنیا همه چیز زیبا و بی‌نقص است. خوراکی‌ها به نظر خوشمزه‌تر می‌آیند و لباس‌ها به تن همه افراد به خوبی می‌نشینند. درگیر شدن در این دنیای کارتونی برای کودکان بسیار جذاب است. خرید پازل کارتونی هم می‌تواند برای آن‌ها انگیزه خوبی برای انجام این بازی‌ها باشد. اما بهترین سایت برای خرید پازل کارتونی را می‌شناسید؟ انتخاب شما برای تهیه این پازل‌ها چیست؟ ما در این مقاله شما را با سایت پیرامون و انواع پازل کارتونی موجود در این سایت آشنا می‌کنیم.

خرید پازل کارتونی سایت پیرامون بر اساس سن کودکان

تمام پازل‌های موجود در سایت پیرامون با شخصیت‌های کارتونی طراحی شده‌اند. این پازل‌ها بر اساس سن‌های متفاوت کودکان، در تعداد قطعات متفاوتی طراحی می‌شوند. کمترین تعداد قطعات پازل‌های پیرامون ۴ تکه است. این پازل‌ها برای کودکان ۱ تا ۳ سال مناسب‌اند. پازل‌های ۲۴ تکه برای کودکان ۴ تا ۶ سال، پازل‌های ۴۸ تکه برای کودکان ۶ تا ۸ سال و پازل‌های ۹۶ تکه برای کودکان ۸ تا ۱۰ سال مناسب هستند. خرید پازل کارتونی در سایت پیرامون برای سنین مختلف و با طرح‌های هیجان انگیز و دوست‌داشتنی، کودک را برای استفاده از این بازی‌ها بیش از پیش ترغیب می‌کند.

خرید پازل کارتونی

نکات مهم برای خرید پازل کارتونی

برای خرید هر پازل و سفارش آنلاین پازل در سایت پیرامون همیشه به موارد زیر به دقت توجه کنید. با توجه به این نکات یک خرید حساب شده خواهید داشت.

  • برای خرید پازل کارتونی باید به سن کودک و تناسب این پازل با مهارت‌های کودک توجه کامل داشته باشید. پازل مناسب هر کودک باعث رشد هوش و خلاقیت او می‌شود. پازل‌هایی که بسیار سخت و بیشتر از سطح سنی او هستند، او را از این بازی دلسرد می‌کنند. اگر کودک برای بازی با پازل آماده نیست، ابتدا با پازل‌های مربوط به سنین پایین‌تر شروع کنید.
  • به علایق کودک توجه کنید. اگر کودک شما به حیوانات علاقمند است، این نوع پازل‌ها را از سایت پیرامون برای او به صورت آنلاین تهیه کنید. خرید پازل کودکان به این ترتیب می‌تواند تبدیل به یک هدیه گرانبها برای آن‌ها شود.
  • پازل‌های فومی موجود در سایت پیرامون انتخاب بسیار خوبی برای کودکان هستند. این پازل‌ها بهداشتی هستند و ضخامت بیشتری دارند. این محصولات ماندگاری بالاتری دارند و بنابراین تا سال‌های طولانی می‌توانند از این وسیله بازی استفاده کنند.
  • قیمت پازل‌ها به عوامل مختلفی بستگی‌ دارد. از جنس و کیفیت چاپ گرفته تا طراحی انجام شده روی پازل‌ها و رده سنی مناسب آن، می‌توانند روی قیمت پازل تاثیرگذار باشند.
  • پازل‌های سایت پیرامون معمولا در دو طراحی مختلف برای هر بسته‌بندی ارائه می‌شوند. این موضوع برای خرید پازل کارتونی یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. کودک می‌تواند با دو طرح متفاوت سرگرم شود و از حل کردن آن‌ها لذت ببرد.

خلاصه اینکه

خرید پازل در هر سنی یک سرگرمی جذاب و هیجان‌انگیز است. در سنین کودکی این بازی می‌تواند علاوه بر سرگرمی، قدرت تمرکز، حافظه و … را در کودک افزایش دهد. برای خرید پازل کارتونی می‌توانید روی سایت پیرامون حساب باز کنید. این سایت با انواع پازل‌ها با طراحی‌های فکر شده می‌تواند کودک شما را از دنیای مجازی دور کند و وارد جهان بازی‌های فکری کند. برای خرید پازل‌های پیرامون وارد فروشگاه سایت پیرامون شوید.

ارسال دیدگاه